11/01/2011

1st p0sting on 1.11.11

Assalamualaikum WBT..

Finally.............. WUJUD jugak bl0g aku yang tak seberapa nak cun ni.. hehe :)
Sekarang ni aku kena la berjinak-jinak dengan benda 'alah' ni a.k.a blog.. Maklum dizaman moden ICT ni memang tak sah la kalo seseorang tu xde blog kn. Kononnya orang yang xde blog ni, ibarat 'buta IT'..(tu yang selalu aku dengar la).. tapi bagi aku ada pun bagus, x ada pun bagus. Kalo ada, boleh la jadikan medium untuk berkenal-kenalan even xde orang baca pun, boleh la dijadikan tempat nak lepas geram.. hahaha...

Kalo x ada pun lagi bagus. Bukan apa, takut ketagih jer. Tertangguh segala aktiviti harian.
Sepanjang pemerhatian aku, orang yang suka ambil gambar ni (setiap saat asyik klik-klok kamera), wajib ada blog punya la. Ye la lepas ambil gambar pastu post la dalam blog, then bermula la macam-macam cerita nak 'kabo' kat orang. Tak ke ketagih namanya tu??? Tambah pulak bila ada widgets baru keluar. Mula la nak upload dalam blog memasing.

Sebenarnya aku nak taip benda lain, lain pula yang keluar. Aku nak cerita tujuan aku create blog ni. Tujuan aku create blog ni adalah untuk menyiapkan tugasan individu yang lecturer aku suruh. Dia suruh wat blog yang boleh menarik minat orang untuk baca, disamping tu kena ada pelbagai widgets. Sesetengah entry mesti ditulis dalam b.i [lepas ni korang jangan kata aku berlagak o kerek o sewaktu dgnny la sbb tulis entry in b.i ok, nak maklum siap2 ni].. hehe... dan macam2 lagi la dan ia akan mempengaruhi markah untuk subjek aku ni...

So korang2 yang baca or terbaca blog aku ni tlg la rajin2 kan tangan korang untuk tinggalkan komen kat setiap entry aku ekkkk... x kisah la komen yang macam mana sekalipun selagi tak salah disisi syarak (agama Islam)... okkkk????....hehehehe

Ok aku rasa setakat ni dulu kot. Jumpa lagi eaaa...
thanx  to the readers yang komen. I'll really appreciated it... muahhhhh ^___^





No comments:

Post a Comment